Кальянний аутсорсинг: чи потрібний він закладам?



Оля Скоренко, 30/03/2021
Що таке кальянний аутсорсинг, його сезонність, переваги та як на цьому можна заробити?
 
Вітання! На зв'язку знову кальянний сервіс "Meduza".

На вулиці нарешті тепло, а це означає, що скоро всі ресторани, кав'ярні, кальянні відкриють свої тераси і всі чилитимуть на свіжому повітрі, попиватимуть полуничний лимонад і курити кальян звичайно. І уяви, що сьогодні у нас з тобою бізнес-зустріч із цього приводу. Не забудь взяти блокнот із ручкою. Буде багато цікавої інформації.
Так ось, аналізуючи динаміку популярності запиту "кальян" у Google Trends починаючи з березня, показники починають активно зростати. А це означає, що у пріоритетах відвідувачів будуть ті заклади, де можна буде покурити кальян. Так, навіть незважаючи на карантин і ситуацію в країні, люди все одно хотітимуть відволіктися, розслабитися, відпочити. Загалом мета закладів все це організувати.

Ціна запитання? Ну один пристойний кальян (тільки кальян, не враховуючи тютюну, вугілля, розхідники тощо) коштуватиме ~4500 грн. Тоді мінімальна закупівля, а це приблизно 20 шт. кальянів, коштуватиме 90 000 грн. А ще потрібен персонал, який у всьому розуміється і займатиметься цим. От і виходить, що не всі заклади готові до таких витрат.

Як вирішити це завдання і таки підвищити середній чек закладу без ризику та удару по бюджету?

Думаємо, ти не раз чув про таку послугу, як аутсорс.
Що це таке?

Аутсорсинг – це передача за договором обов'язків однієї компанії на тривалий період. Ця послуга дуже популярна у всіх сферах, найбільше у фінансовому та бухгалтерському обліку.

Те саме можна сказати і про кальянний аутсорсинг. Насамперед це найкраще рішення для будь-якого закладу, який не спеціалізується на кальянах.

У чому переваги кальянного аутсорсингу?

1. Відсутність вкладень.
Суть у тому, що більшість компаній, які пропонують цю послугу, беруть усі витрати та персонал на себе та працюють за відсоток від продажів.

2. Економія місця.
Для роботи кальянoика знадобиться лише робочий стіл і 5 м2 простору.

3. Організація від А до Я.
Якщо у вас немає досвіду в кальянному бізнесі, немає часу вивчати цю сферу, обмежений бюджет, це не привід не продавати кальяни. Усі питання вирішує компанія, яка надає послугу аутсорсингу.
4. Партнерство на взаємовигідних умовах.
Найчастіше це 50/50 чи 40/60 відсотків від продажів.

5. Захист двох сторін.
Перед співпрацею обговорюються нюанси, умови, ризики, складається юридичний договір та враховуються закони.

6. Стимулювання відвідувачів до замовлень.
До кальяну найчастіше додатково замовляють чай, лимонади, коктейлі, десерти.

7. Зростання якості обслуговування.
Заклад повністю орієнтований на свій профіль, і компанія несе повну відповідальність за якість кальянів, обслуговуючи гостей кальянщиками.

8. Залучення нових відвідувачів.
Наразі люди найчастіше обирають заклади, в яких є смачний кальян, приємна атмосфера та обслуговування. І приходять не одні, а наводять друзів, а ті друзі наводять своїх друзів. Сарафанне радіо завжди працює.

9. Підвищення впізнаваності та лояльності до закладу.
Ти ж 100% колись казав: «Ходімо краще в «Тут назва твого улюбленого закладу». Я там був уже багато разів. Там завжди смачні, димні кальяни та приємне обслуговування».

Коли найкраще звертатися до послуги аутсорсингу?
Google Trends каже, що на запит «кальян» в Україні за 12 місяців за 100-бальною шкалою був такий результат:

• 29 березня – 4 квітня 2020 р. – 46 балів;
• 10 – 16 травня 2020 р. – 68 балів;
• 7 – 13 червня 2020 р. – 85 балів;
• 28 червня – 4 липня 2020 р. – 100 балів;
• 26 липня – 1 серпня 2020 р. – 98 балів;
• 30 серпня – 5 вересня – 64 бали.
Тобто сезонність кальянного аутсорсингу починається з березня і йде спад лише з кінця літа.
Кому потрібен кальянний аутсорсинг?

• Ресторани.
Цільова аудиторія ресторанів - це люди з рівнем доходів від вищого від середнього. Середній чек за кальян може починатись від 350 грн.
Відповідно в таких закладах кальяни та табаки мають бути преміум-якості, а також ідеально розроблене меню з авторськими рецептами.

• Мережеві заклади.
Тим більше. У мережевих закладах найскладніше підтримувати гідну якість, оскільки за всім не встежиш. Цільова аудиторія - люди із середнім рівнем доходу. Середній чек за кальян – від 250 грн. Через ціну попит на кальяни буде вищим, ніж у ресторанах, значить і оборот можна зробити хороший. А аутсорсинг якістю послуг може збільшити цей оборот подвійно.

• Кальянним просто неба.
Нема рації маленьким закладам закуповувати на сезон кальяни. Вигідніше співпрацювати.

• Кав'ярня.
Заклади без коктейльної картки та алкоголю теж актуальні. Дуже багато хто вважає за краще курити кальян з чаєм або іншими гарячими напоями.

Чинники, які впливають результат співпраці.

Результат буде залежати від обох сторін. Що це означає?

Тоді як компанія з аутсорсингу готова дати:
• Оригінальні брендові кальяни та їх складові;
• Великий асортимент тютюну;
• Вугілля;
• Мундштуки;
• Меню, розроблене під заклад;
• Авторські смаки тютюну;
• Досвідчених кальянщиків або навчання наявного персоналу;
• Облік закупки;
• Індивідуальний підхід;
• Чистоту робочого місця та кальянів;
• Можливий план з просування та збільшення продажів.

Те, що потрібно від закладу це:
• Затишок та атмосфера;
• Стильний інтер'єр;
• Чемний та грамотний персонал;
• Помірні ціни.
• Чесність та відкритість до співпраці.

Як заклад може збільшити прибуток за рахунок аутсорсингу (на прикладі ресторану Park Land)?
Відповідь проста: збільшує чек ресторану наявність кальяну в меню та вміння його продати!
Ресторан Park Land знаходиться за адресою: Оболонський проспект. Це невелика, але окрема будівля, яка розташована в зеленій зоні з видом на озеро.
Внутри есть несколько залов, поэтому гостям, которые приехали просто пообедать и тем, кто приехал покурить кальян будет комфортно.

Кальяны и кальянщика в ресторан предоставляет компания по аутсорсингу и повышает средний чек на 350 грн и выше, а чек банкета на 1500 грн и выше. Ресторан использует услуги аутсорсинга по сезону, а это значительно экономит бюджет и место, ведь закупленные кальяны не простаивают.

Хочеш так само? Тоді пиши нам на пошту: kyiv.meduza@gmail.com

А якщо ти все ще сумніваєшся у вигоді аутсорсингу, то пиши нам на пошту kyiv.meduza@gmail.com і перед початком співпраці ми проведемо тижневий тест-драйв у твоєму закладі і покажемо результат!
Бажаєте дізнатися більше про деталі співпраці?
Перейдіть за посиланням
Made on
Tilda