Кому потрібен кальянний аутсорсинг?
• Ресторани.
Цільова аудиторія ресторанів - це люди з рівнем доходів від вищого від середнього. Середній чек за кальян може починатись від 350 грн.
Відповідно в таких закладах кальяни та табаки мають бути преміум-якості, а також ідеально розроблене меню з авторськими рецептами.
• Мережеві заклади.
Тим більше. У мережевих закладах найскладніше підтримувати гідну якість, оскільки за всім не встежиш. Цільова аудиторія - люди із середнім рівнем доходу. Середній чек за кальян – від 250 грн. Через ціну попит на кальяни буде вищим, ніж у ресторанах, значить і оборот можна зробити хороший. А аутсорсинг якістю послуг може збільшити цей оборот подвійно.
• Кальянним просто неба.
Нема рації маленьким закладам закуповувати на сезон кальяни. Вигідніше співпрацювати.
• Кав'ярня.
Заклади без коктейльної картки та алкоголю теж актуальні. Дуже багато хто вважає за краще курити кальян з чаєм або іншими гарячими напоями.
Чинники, які впливають результат співпраці.
Результат буде залежати від обох сторін. Що це означає?
Тоді як компанія з аутсорсингу готова дати:
• Оригінальні брендові кальяни та їх складові;
• Великий асортимент тютюну;
• Вугілля;
• Мундштуки;
• Меню, розроблене під заклад;
• Авторські смаки тютюну;
• Досвідчених кальянщиків або навчання наявного персоналу;
• Облік закупки;
• Індивідуальний підхід;
• Чистоту робочого місця та кальянів;
• Можливий план з просування та збільшення продажів.
Те, що потрібно від закладу це:
• Затишок та атмосфера;
• Стильний інтер'єр;
• Чемний та грамотний персонал;
• Помірні ціни.
• Чесність та відкритість до співпраці.
Як заклад може збільшити прибуток за рахунок аутсорсингу (на прикладі ресторану Park Land)?
Відповідь проста: збільшує чек ресторану наявність кальяну в меню та вміння його продати!
Ресторан Park Land знаходиться за адресою: Оболонський проспект. Це невелика, але окрема будівля, яка розташована в зеленій зоні з видом на озеро.